Heidi Montags Boob Job

الثلاثاء، 28 يوليو 2009

فيديو يوتيوب ايهاب توفيق - مجروح مجروح


هخبط على كل باب
وكل واحد حس بعذاب
واشوفه اتعذب من ا
يه
هنزل والف واروح
واقعد مع مجروح مجروح
والجرح الى هيعجبنى
واعرف انه هيكسرك
هجرحه فيك وابقى انا كسبان
ان قلبى هيخسرك
عليا بقى وعلى اعدائى
مش هسكت لحد ما الاقى
جرح يخلص كل دموعك
غير الدمعه مش هتلاقى
على قد ما جرحك عذبنى
وعرفت بجد تأدبنى
كبرت اوى فعينى عشان اسلوبك
فالجرح عاجبنى
عارف لو مش عارف انا كنت عملت زيك
ومهما عملت برضه مش هعرف ابقى زيك
عليا بقى وعلى اعدائى
مش هسكت لحد ما الاقى
جرح يخلص كل دموعك
غير الدمعه مش هتلاقى
على قد ما جرحك عذبنى
وعرفت بجد تأدبنى
كبرت اوى فعينى عشان اسلوبك
فالجرح عاجبنى
هو انا طيب ولا انا خايب
ازاى مستوعبتش بس
حد يامن واحد ناقص
وانت اكتر واحد عندك نقص
بيبقى فى الوشوش باين
مين طيب ومين خاين
وانت مش باين عليك
عرفت بجد تظلمنى
وجرحك فيا علمنى
ابيعك واعرف اجرح فيك
عليا بقى وعلى اعدائى
مش هسكت لحد ما الاقى
جرح يخلص كل دموعك
غير الدمعه مش هتلاقى
على قد ما جرحك عذبنى
وعرفت بجد تأدبنى
كبرت اوى فعينى عشان اسلوبك
فالجرح عاجبنى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق