Heidi Montags Boob Job

الثلاثاء، 30 يونيو 2009

فيديو يوتيوب تامر حسني و اصالة نصري - والله ما تحدي



والله ما تحدي ..ولايوم هقول ازاي تقدر تعيش بعدي.. ايام وهتعدي
,وبكرى تتعودد ..يا حـــــبــيـــبي على بعدي..
انا بس بدايق علشان بشوف في عنيك ..نضره صعبان عليك ..وعليك ده مش لايق..انا بس بدايق علشان بشوف في عنيك نضره صعبان عليك.. وعليك ده مش لايق..اه..
هتسبني خلاص وانا هرضى ..محدش مات من الوحده ..وعادي منا قبلك عشت لوحدي انا بس بدايق علشان بشوف في عنيك نضره صعبان عليك وعليك ده مش لايق............
ايه يعني لو هتعب منا قلبي لحم ودم من حقه يتالم ..ومهما شوف اصعب من جرحي مش هتشوف ولا حاجه بتعلم ..انا لو بموت .. تعرف..هقول بعيش مبسوط .. اهون عليه الموت ولايوم تشوفني اضعف..اه . هتسبني خلاص وانا هرضى محدش مات من الوحده وعادي منا قبلك عشت لوحدي ..انا بس بضايق علشان بشوف في عنيك ..نضره صعبان عليك وعليك ده مش لايق..اه.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق