Heidi Montags Boob Job

السبت، 13 يونيو 2009

محمد حماقي - ليه يا حبيبي



ليه يا حبيبي بتسال قلبك انا هنسى ولا هفضل جمبك
هو انا كا
ن بايديا احبك مهما هيبقى كثييرانساك
ليه يا حبيبي بتسال قلبك انا هنسى ولا هفضل جمبك
هو انا كان بايديا احبك مهما هيبقى كثييرانساك
وده مين يحس بالي قلبي حاسس بيه
يا حبيبي قولي انت طب محنش ليه
ده انت الي عشت عمري كله مستنيك
لو كنت مني قولي كنت تعمل ايه
كان مكتوب يا حبيبي عليا اول ما تيجي عنيك في عينيا
تبقى حبيبي وكل ما ليا وتكون سنيني الجاية معاك
كان مكتوب يا حبيبي عليا اول ما تيجي عنيك في عينيا
تبقى حبيبي وكل ما ليا وتكون سنيني الجاية معاك
وده مين يحس بالي قلبي حاسس بيه
يا حبيبي قولي انت طب محنش ليه
ده انت الي عشت عمري كله مستنيك
لو كنت مني قولي كنت تعمل ايه
ده انت الي عشت عمري كله مستنيك
لو كنت مني قولي كنت تعمل ايه
وده مين يحس بالي قلبي حاسس بيه
يا حبيبي قولي انت طب محنش ليه
ده انت الي عشت عمري كله مستنيك
لو كنت مني قولي كنت تعمل ايه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق