Heidi Montags Boob Job

الثلاثاء، 16 يونيو 2009

شهد برمدا - وياك حبيبي




وياك حبيبي قلبي عايش حالة غرام
ما شفتهاش لا في خيالي ولا
الاحلام
مش قادرة اوصف نار الشوق بكلام
والي اتا حساه وياك عايشاه
الدنيا معاك اجمل بكتير . حبيبي وبقيت من نسمة بغير
حياتي ومعاك الصعب يهون . انا بنسى الكون طول ما انا وياك
من غير حبك ما قدرش اعيش . حبيبي احضني ما تسبنيش
حياتي انا عاشقة غرامك موت . انا ممكن اموت لو مش وياك
قلبي وحياتي ودنيتي بقو بين ايديك . خلصت مشاعري كلها في الحب ليك
خليتني احس ان الي فات اوهام وحأعيش ايام ولا في الاحلام
الدنيا معاك اجمل بكتير . حبيبي وبقيت من نسمة بغير
حياتي ومعاك الصعب يهون . انا بنسى الكون طول ما انا وياك
من غير حبك ما قدرش اعيش . حبيبي احضني ما تسبنيش
حياتي انا عاشقة غرامك موت . انا ممكن اموت لو مش وياك
حبيبي . حياتي
انا بنسى الكون طول ما انا وياك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق