Heidi Montags Boob Job

الأحد، 21 فبراير 2010

فيديو يوتيوب اليسا - بسمع اسمك بدمع

YouTube US
افتكرت فضلت اضحك والدمووووع
نزلت أوى وجريت أوى وحشتنى أي
ااامك أوى
ماتقولى هو مافيش طريقه فيها أنسااك أوى
وماقلشى آه آآآآآآآآآآآآآآآآآآآه
ماقشى آه آآآآآآآآآآآآآآآه
ماقلشى آه آآآآآآآآآآه
ماقشى آه آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه

حبيبى قوول كده ضااعت كل الاماانى
وانا مش هستنا تاانى واطفيلى الناار كفااايا
نار الفرقه بتووجع
حبيبى قوول كده
عشان مش هقدر اسمع كلمة امتى هترجع
ومافيش دموووع فى عيينى
بسمع اسمك بدمــــع
بسمع اسمك بدمع

كل وقت انا اروح وادور فى اللى كاااان
واستفدت انا ايه بصوورة من زماااان
كل وقت انا اروووح وادووور فى اللى كااان
واستفدت انا ايه بصوورة من زمااااان
منا شفتها ليه سبتها يارتنى شلتك منهااا
او كنت حتى ماشفشى فيها احلى ايااام عشتهااا
وماقلشى آه آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه
ماقشى آه آآآآآآآآآآآآآآه
ماقلشى آه آآآآآآآآآآه
ماقشى آه آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه
حبيبى قوول كده ضااعت كل الاماانى
وانا مش هستنا تاانى واطفيلى الناار كفااايا
نار الفرقه بتووجع
حبيبى قوول كده
عشان مش هقدر اسمع كلمة امتى هترجع
ومافيش دموووع فى عيينى
بسمع اسمك بدمـــــــع
بسمع اسمك بدمع

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق